Mira ♥ hösten, fast bara lite!

Var ner på stan och handlade lite mat...
Så här öde är det på stan i Södertälje en söndag vid femtiden.




Ofta kan det kännas lite läskigt när det är mörkt och öde.
Men ibland känns det bara skönt! Som idag. Lugnt, tyst och fridfullt. :o)





Hösten är juh här nu - och än så länge är det verkligen HÖST.
Hoppas att vintern dröjer ett bra tag till!



Och nu har jag provat ut storleken på min nya jacka lite mer.
Var orolig för att det skulle bli för trångt till exmpel med en tjock stickad tröja under - men det var inga som helst problem som tur är. :o)


Tänk att en ny varm snygg kappa kan ändra ens inställning så...
Plötsligt känns juh hösten helt okej igen! :o)

MYCKET nöjd med köpet av jackan!
(Och allt det andra jag köpte.)
Kolla in statusen på kontot avvaktar jag med lite. Vill inte veta just nu. Vill bara få vara nöjd ett litet tag! Hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sara

Eller hur, det hade varit en dröm i ett läge som detta :)

2009-10-25 @ 19:59:38
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: Jennifer

Åh de är ju nästan så man saknar södertälje nu :) haha.. Va snygg kappan var föresten, otroligt bra köp! Hoppas allt är bra med dig annars Mira, ska försöka läsa din blogg och kommentera när jag har tid, alltid spännande :)

kramkram//jennifer former skopunktare ;)

2009-10-25 @ 20:06:04
Postat av: Oh Mira

Ja det förstår jag. Södertälje är rätt fint och bra faktiskt, även om man hatar det bra mycket ganska ofta!

Tack så mycket! :o)

Och en gång en Skopunktare, alltid en Skopunktare! ;o) Vi saknar dig! Hoppas du gör nåt gästspel hos oss nån gång! :o)

Kramar!

2009-10-25 @ 23:55:44
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: zarah, hårmodell och statist

tack! Nelly.com :)

2009-10-26 @ 11:58:25
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: MALIN

Svar: Ja, jag funderar på att färga mörkbrunt och sedan slinga på våren när det har blivit ljusare :)

2009-10-26 @ 12:01:32
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0