Middag ute. Sen film och chips!

Ja det var juh då tänkt att jag och Jenny skulle först färga mitt hår och sen gå ut på 80's i lördags. Men så blev det inte!
Istället gick vi först och åt ute. Och drack vin. Husets röda var inte någon höjdare, inte för att jag direkt förväntade mig det heller. Men den slank ner iaf. ;o)


Maten var god!
Plankstek! Mums.
Och baconlindad sparris gillade jag! Everything's better with bacon! ;o)

 
Och sen blev det ingen utgång eller dans! :oS
Vi satt istället hemma hos Jenny och glodde på film och svullade chips och godis tills jag höll på att spricka och mådde dåligt. :o/
Ja vi färgade mitt hår också.
Filmen var en konstig koreansk (?) skräckfilm som var lite för svårförståelig. Hängde inte riktigt med, överkomplicerad när man är så trött! Som sagt, varit vaken sedan 4!

Sen åkte jag hem (till Oskar) relativt tdigt.
Kröp ner i säng innan ett redan. Han sov, skulle upp och jobba igen på söndagen. Stackarn. Pojkarna hade juh varit över hos honom och haft fritids igen men dem hade han kickat ut ganska tidigt...
Och Sverige förlorade visst i fotbollen. "Domarjävel"... :o/


Jag älskar mat!
Och jag älskar att gå ut och äta!
Love it, love it, love it... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0