"Men gud vad smal du har blivit!"

Imorse åkte jag då till jobbet från Nacka.

Tog på mig det jag tagit med mig somm ombyte. Men när jag dragit på mig min nya tunika och jeanstights märker jag att tunika krympt i första tvättningen! Så den är mycket kortare nu! Hummn OJJDÅ, jag som skulle bara ha tights på mig till det! Hjälp! Mmm bara stå ut och gå visa benen då... :oS

Vet inte hur många gånger jag hört idag "Men gud vad smal du har blivit!"...
Det är juh kul, att andra tycker det.

MEN.. Jag ser juh inte saker som andra kanske gör!!? Jag har ingen aning om hur läget är egentligen. Spegeln ljuger och jag förlitar mig till vågen och jämför med vad jag en gång i tiden vägde - när jag var si så där 14-16 år. :oS
Pratade om min viktnedgång och mina mål med Oskar också nu när jag var där.
Jag sa att jag vill gå ner 10 kg till. (Har redan tappat över 20kg) Men hummn, det var tydligen lite för mycket. Och joo när jag tänker efter så är det nog det ja. För då skulle jag väga mindre än vad jag gjorde när jag var 14 år! :oS Men 5kg då. Fast egentligen är jag GANSKA nöjd redan, inte helt - men ganska. :o) Så får väl se... :o)

Lyckades inte ta nån bra bild på min outfit idag... men postar väl den bästa av de få jag tog. Där man ser iaf lite någonting... :oS


Nu börjar det kännas som sovdags!
Vilken spännande dag igen.
Jobba, träna/simma, äta (McDonalds :oS), datorn...
Inte orkat städa. Så åker nog hellre till Oskar imorgon efter jobbet än att han ska komma hit... :oS
Uschh, är helt slut..

Vem ställer upp som gratis hemhjälp åt mig!!?
Come on.. ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0