Maskinjäveln vägrar juh suga!

Ja, nu har jag städat hos Oskar då.
Diskat upp efter oss från igår, och efter honom sedan innan. Plockat, skurat, dammat och till och med dammsugit! Riktigt stolt över dammsugningen särskilt! Med tanke på hur mycket jag avskyr att dammsuga! Och med tanke på att hans dammsugare dessutom SUGER! Eller tjaa nej, det är juh det den INTE gör iofs. Man får gå utan munstycket och dammsuga med slangen bara, lagom jobbigt. Jävla skitdammsugare! Mmm den förtjänar att dissas den där apparaten! ;o)
När jag stod där på knä och slet med den där apparaten från helvetet och kom på mig själv vad jag sysslade med blev jag nästan lite arg på mig själv. WTF. Jag dammsuger juh inte ens hemma, trots att jag faktisk har en fullt fungerande dammsugare som man inte känner för att avliva av blotta synen på den! Hummn...
Egentligen borde juh jag belönas på nåt sätt för mitt slit här idag! Men enda belöningen jag kunde komma på nyss som jag ville ha var väl kanske mer belöning för honom egentligen, mig jobbandes igen, ehhm ja... så...

Har hunnit duscha också och gort mig iordning nu.
Så är väl dags att dra till Sickla då och köpa skor på Nilson. Och försöka sansa mig lite - INTE köpa skor till mig själv också! Nej nej nej Mira, NEJ!
Ska bli spännande att se vad det är för skor Marko lagt undan, vet juh inte hur de ser ut. Hoppas de inte är desamma som jag har spanat in! Alltså inte till mig själv, hehh... Utan som jag tycker att kanske skulle va fina på en viss sötis... Men å andra sidan kanske inte han skulle gilla dem ens och då är det juh bra om nån (Marko) åtminstone köper dem! För de jag kollat in är rätt fina! :o) Ja på bild iaf, för jag har inte varit inne i butik än och sett dem! :oP
Ska handla mat också så jag kan proppa i nåt herrn när han kommer hem från jobbet. :o)
Har kollat lite recept imorse innan jag började städa. Så kanske använder mig utav några förslag där. Får se...

Men nu ska jag dra iväg då. :o)

(Bilder har tagits som vanligt och kommer upp när jag väl är hemma hos mig igen.)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0