Kyckling i röd currygryta!

Blev sen till Nacka igår. Skulle åka dit till fem men vart nästan 1½ h sen..
Fick för mig att jag behövde raka mig, sminka mig (prova nya maskaran m.m.)... Och oj vad tiden flög iväg.
Sen när jag väl var på bussen så fastnade jag juh såklart i rusningstrafiken!
Eftersom det tog en evighet att åka, då bussen kröp fram, hann jag ångra mig angående maten jag hade handlat. Vart inte alls sugen på det! Utan blev istället supersugen på PIZZA!
Dessutom kändes det inte så lockande med matlagning heller igår. :oS Inte alltid jag tycker det är kul...
Försökte ringa Oskar ett antal gånger och fråga om det var okej med pizza istället - jag hade juh redan sagt att jag handlat och skulle laga mat... men nej, han svarade juh såklart inte i telefon! :o/

Så jag lagade mat sen iaf!
Var inte på matlagningshumör dock och därför blev väl inte rätten så jättelyckad heller. :oS
Fullt ätbar - men kunde varit så mycket bättre, om jag bara hade försökt lite mer och orkat...
Jaja...
Det blev Kyckling i röd currygryta, serverat med jasminris.

Nästa gång vet jag juh vad jag behöver tänka på...


Kvällen i övrigt: Serier!
Poker och Sons of Anarchy.

Sen la sig Oskar på MIN sida av sängen och jag fick sova på andra sidan, hängande över kanten eftersom han sen på natten saknade sin sida iaf... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0