Jag kan va' lite proper...

Jobb, jobb, jobb...
En dag kvar nu, imorgon. Sen ledig på måndag, hela en dag... Och så mer jobb igen!
Fullt sjå idag på jobbet igen.

Efter jobbet var jag och handlade lite mat och så passade jag på att sola en snabbis också. Som sagt snabbis, bara 12 min. Borde ta en rejäl solning nån dag, så man får mer färg! :o)


Wierd va'!? Menar, jag med så där lång kjol... Inte det minsta slampigt juh... ;o)
Och därtill en skjorta/blus med hög krage och väst på det! Oh my...

Så hem då efter solningen. Det spöregnade!! :o(
Och en bil åkte förbi och skvätte ner hela mig, jipppiiiiii.... :o( :o( :o(

Läst lite sedan jag kom hem, fast bara lite. Ska läsa mer... men först ska jag äta lite pannkakor med sylt och grädde minsann! :oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0