Jag har tagit hål i öronen!

Japp, jag är visst 7 år gammal! Jag har tagit hål i öronen! ;oD
IGEN!
Det här var nog ehhm 4:e eller 5:e gången jag tagit hål i öronen nu. Jag har för bra läkkött så hålen (även piercingar jag haft) har växt igen. De växer igen på bara några dagar, även om det borde vara läkt och fritt fram efter ett antal ÅR! :oS
Mmm jag kanske är som Claire bear i Heroes!?!?! ;oP

Jag ville iaf ha hål likadant som jag hade sist. Ett i ena örat och två i andra. Så jag bad om att få det, på samma ställen. (Det fanns tydliga märken där hålen varit innan... vilket även hon som skulle göra hålen såg eftersom hon frågade om dem.)
Jag var nervös eftersom jag är nålrädd och blundade. Det gick bra iaf och jag betalade. När vi kom ut var jag nöjd och frågade exalterat Jenny om det var fint!!? :oD
Och då kom det... hon såg direkt att tjejen gjort fel! Hon hade gjort rätt på ena örat där det skulle bara vara ett hål. Men där det skulle vara två hade hon inte gjort på den nedersta utan bara på den översta och så ett nytt ovanför! Ehhm inte okej, inte snyggt! Hur skulle det se ut sen när jag kommer ha örhängen och de hänger på olika höjd!!! :o( Blev jättebesviken. :o(
Men jag är stolt över mig själv som vågade gå in igen då och påpeka att de gjort fel. Och jag vet att jag var TYDLIG och Jenny som hörde mig också kan intyga att det var tydligt att jag ville ha alla hålen där de gamla varit och inte några nya (stäleln för) hål! Inte fick jag någon ursäkt, inga pengar tillbaka, inget för att kompensera. Det de gjorde var att en kille slet ut det översta örhänget (vilket gjorde ont eftersom hålet var nytaget) utan att ens tvätta händerna före och så gjorde han ett hål där det skulle varit från början. Sen fick jag gå ut... Fick inte ens ett hejdå... IDIOTER! Är lite arg över mig själv att jag inte skällde ut dem. Men men... får iaf vara nöjd över att jag vågade gå tillbaka och få ett nytt hål.
Jag rekommenderar INTE det här stället!
Frisörimperiet i Farsta Centrum.

Och så här ser det ut nu då:
Observera ett extrahål överst på höger öra. :oS


Nu när jag kom hem tyckte jag att det såg trist ut med ett hål i örat utan ett örhänge.
Och så kändes det lite onödigt att låta det växa igen bara på en gång när jag ändå uthärdat en håltagning där (som sagt, är nålrädd) så jag tog faktiskt och stoppade i ett örhänge där.
Hade inga små örhängen så det fick bli ett hängörhänge. Inte bra på nytaget hål, jag vet... och säkert kommer jag lyckas få det infekterat bara för det... men ja...


Glad är jag iaf att äntligen ha tagit tag i att göra nya hål i öronen!
Kanske jag får användning för alla mina örhängen som bara skräpar här hemma!
:o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Ja, den är supersnygg!

Ja, alla tycker väl olika ;)

2009-10-27 @ 22:18:13
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0