I'm not meant to be a girl!

Gav upp!
Blev ingen benvaxning. Var för svårt och jobbigt!
Jag tror inte jag är skapad att vara en tjej egentligen! :oS Var nog meningen att jag skulle blivit kille men något gick snett. Eller så var det ett grymt skämt!? :oS
Nej man MÅSTE inte vaxa/raka sig som tjej, nej. Men jag tycker faktiskt att tjejer ska vara så hårlösa som möjligt! Kroppshår = Äckligt. (Hårlösa innefattar inte huvudet, för där är det en helt annan visa som gäller. Ju mer desto bättre, typ.)
Ja så jag fick raka benen istället. Huvudsaken var bara att bli av med allt äckligt hår! Men hela visan med vaxning av "bikinilinje" m.m. och rakning tog fan 1½ timme! Sanslöst! :o/

Nu ska jag göra mig iordning, packa ihop grejer och dra iväg till Nacka.
Ikväll mys med Oskar.
Imorgon iväg till Jenny och färga håret. Sedan utgång på Kolingsborg! :oD 80's yey!
Sedan blir det väl Nacka igen...
Orkar nog inte ta med mig laptopen med tanke på att jag ska bära med mig party-outfit etc nu...
...så bilder kommer dröja ett par dagar. Skriver kanske jag gör däremot! :o)

Hejsvej...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0