Hey, I need a freaking housewife!!

Ledig idag!
Och hemma.

Börjat dagen med världsgod frukost = Fil med bananskivor och juice till.
Älskar Verum Hälsofil. Smarrigt!
Detta är smaken Jordgubb-Rabarber-Smultron. :o)
(Har inte testat de andra smakerna ännu. Undrar om de är lika goda!??)


Sen uppdaterat bloggen lite då, eftersom det ej gick igår pga strul med Blogg.se :o/

Och så vare dags kanske att vara lite huslig också!
Bokat tvättid till idag också. Hög tid för det, verkligen!



Första omgången i...



Man är alltid så jäkla snygg när man ska tvätta!!!




En maskin färgat, en maskin svart.
(En stor fördel med den långa gotiska perioden då jag endast använde svarta och mörka kläder var att det var bara att slänga i allt i maskin och inte behöva oroa sig för att råka missfärga något!!!)
Sen fåre bli vitt sen också!
Och en maskin mörkt till. Ska man va duktig, ska man väl va det ordentligt och köra handdukar, sängkläder m.m. också! :oS
Har tvättid ända till 21 nu, så nog ska det väl hinnas med.

Men nu ska jag nog ta och städa lite då! *pust*
Vart är min desperate housewife som gör sånt här åt mig!? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0