Härliga höst! ♥

Idag var det åter en sån där härlig höstdag! :o)
Det regnade inte, blåste inte och var inte kallt. Bara mysigt. Me like.



Var en trevlig (om än kort) promenad hemifrån över bron
och ner på stan till bussen för at åka till jobbet.








Bussen fick jag stå och vänta på ett bra tag, för den var minsann riktigt sen.
Tur jag var i god tid iväg till jobbet, så jag inte kom sent.
Bilden är inte så bra... men ja, det som lyser där framme är strålkastarna från en buss som står och blockerar vägen (tillsammans med en personbil) för alla bilar bakom där, inklusive min buss jag skulle med. Bussföraren har klivit ur, så även den andra killen från bilen och de står och skriker och gapar på varnadra i en evighet. Vet inte vad som hänt och bryr mig inte heller.
Vuxna människor fan. Och den ena i tjänst! *Suck*


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0