Här snackar vi enkel favorit!

Har hållt på till och från, mer eller mindre, hela dagen och tvättat och städat här hemma.
Och håller fortfarande på - men små pauser måste man juh ha.

Hittat kvitton utspridda precis överallt i lägenheten!
Man tror att det är alla - men så dyker det upp ännu fler!
Jag kollar på dem alla och varje gång blir det ahaa just det ja, det köpte jag juh ja... Det är alla möjliga kvitton!
Kvitton från mataffärer, olika klädaffärer, Webhallen, taxi, pizzerior, restauranger, skoaffärer, optiker, vårdcentralen osv osv. Men framförallt märkte jag att det var en jävla massa kvitton från Coop Forum, Kappahl och Skopunkten! 
Jag sparar juh alla kvitton jag från från överallt, oavsett om det behövs eller ej. Men jag har ingen plats för kvittona, så därför hamnar de precis överallt! Men nu får dt fan va nog! Slänger fan ALLT! (Utom datorkvittot då kanske, som nog bör sparas!) Trycket försvinner juh ändå på kvittona...
Här är en av Skopunkten kvitto-buntarna jag hittade:
Åhh herregud... ångest.


När man är en duktig husfru (till sig själv) så blir man hungrig också och behöver lite energi.
Orkade dock inte gå till affären och handla, så fick bli att ta vad som fanns att tillgå!
Som tur är hade jag så jag kunde slänga ihop en enkel favorit med spaghetti, bacon och ärtor! Enkelt och GOTT! Dessutom hade jag vitlöksbröd till det! :oP


Dom har visst ringt mig från jobbet idag ett antal gånger.
När jag försökte ringa tillbaka så gick det inte. Faxen svarar. Men vi har ingen fax på jobbet! Det är bara vår telefon på jobbet som är helt störd och det blir så här ibland. Så jävla störigt!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0