Grönan ska bygga ut!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5928190.ab

Grönan ska bygga ut ja. Det är juh bra att det blir lite större.
Och så börjas det såklart byggas på nya attraktioner då.

Jahap!
Jag som helst inte ens sätter mig i den vanliga gamla skraltiga, vingliga, gungkarusellen de har på Grönan!
Den där nya de ska börja bygga lär jag juh INTE prova nej!
I don't have a deathwish!
(Jag lider av höjdskräck!)

Skandinaviens häftigaste berg- och dalbana?
Hummn, det låter inte särskilt häftigt alls med skandinaviens häftigaste! Med tanke på hur mesiga nordiska berg- och dalbanor verkar i jämförelse med vad som verkar finnas till buds annanstans så behöver den här nya inte vara så hisnande egentligen för att kunna tituleras häftigast i just skandinavien!
Kanske dags att satsa på en riktig åktur!?
(G-krafter, fart och fläkt har jag absolut inget emot!)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0