Farsta Centrum

Nu är jag tiilbaka från Farsta!
Jag och Jenny har gått runt och kikat i affärer hela dagen, samt käkat lunch på ett café...

Dagens sallad såg smarrig ut så vi slog till på en sån, som omväling till all skräpma man smäller i sig. Dagens sallad var en "GI-sallad" med kyckling, bulgur och keso. Me like! :o)
Synd att stället var så fruktansvärt ojämn!
Först var tjejen i kassan totalignorant och helt oservicemindad. Sen var juicen slut. Och så smakade läsken bara avslaget, plus var varm. Brödet var hårt och luktade gammalt. Och min burk med dressing verkade också ha ståss ett tag för länge - Jennys däremot var fräsch, så vi delade på den.
Men sen var som sagt salladerna jättefina, goda och fräscha och killen som kom ut med dem var rätt trevlig, visste nästan vad service var...


Jag shoppade en del trots att jag skulle försöka låta bli, fast mest billiga saker.
Och ja några dyrare med. Köpte en ordentlig maskara!
Så trött på att aldrig vara nöjd - så satsade på något ordentligt nu!
Blev rekommenderad en mascara från Chanel, så jag testar den nu då - så får vi se sen om den är värd det! Kostade juh 3 gånger så mycket som vanliga... Jag håller tummarna! :o)

Det var en mycket trevlig dag!
Tack Jenny. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0