Världens finaste present!?

Imorgon är jag ledig då! Yey!
Först skall jag åka in till stan och äta lunch med Jenny.
Sen blir det shopping!! :oP
Fast inte så mycket, är juh trots allt just innan lön nu!
Har dessutom redan en humn om vad jag vill köpa! Ganska exakt faktiskt - men får se om det finns kvar...
Och så blir det Nacka sen när Oskar slutat på jobbet - och förhoppningsvis myskväll med den sötaste pojken ever! ;o)

Ja för det är han, sötast ever. :o)
Och snart fyller han år! På torsdag minsann!
Och jag har världens ångest över födelsedagspresent!!!
Jag älskar att ge presenter - men jag vill ge BRA presenter!
Och ja, sånt skapar ångest - och ummhh beslutsångest!
Visst kan jag komma på presenter men jag vill juh ge något som han kommer att uppskatta också! :oS
Åhh hjälp...

Naughty Knot
Kanske skulle köra den här varianten!?
"Slå in världens finaste present - dig själv!"
Enkelt iaf.. men bra, nja.. :oS
Finaste presenten JA, enligt mig... ;oP men han ska juh också uppskatta sin present så njee... :oS

Får komma på något annat som han skulle gilla... vet bara inte vad...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0