Det var den helgen! :oS

Måndag morgon.
Oskar kliver upp och drar iväg och jobbar igen. 15:e dagen i rad. :oS
Jag är rätt död. Bestämmer mig för att försöka sova ut lite.
MEN idag minsann ska hans grannar renovera lite igen! *SUCK*
Så nej, ingen värst lång sovmorgon för mig iaf. Går inte att sova när nån håller på och borrar!

Går upp och spelar lite, samt äter lunch sen.
Tortillas fick det bli eftersom det fanns kvar en massa från gårdagen. Nice!


Sen är det dags snart att dra iväg och jobba. :o/

Varit i Nacka hela helgen (nåja var iväg en sväng med) men har inte kunnat umgås så värst mycket med sötisen för det eftersom han varit tvungen att jobba. Fast det visste jag juh om redan när jag åkte dit och det är okej, har juh fått sova tillammans iaf. :o)
Och jag trivs juh så bra hemma hos honom, känner mig rätt hemmastadd där - vilket jag iofs inte vet om är så himla bra egentligen... :oS
Men ja, vet inte vad jag försökte komma fram till. Fanns nog ingen poäng här. Mest ett kontaterande bara att jag varit hos honom hela helgen - men det har inte han. Så har inte umgåtts så mycket trots allt. Så kan det va ibland...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0