Dags att ta sig i kragen...

Och så måste man juh till slut inse att man faktiskt måste klä på sig och borsta håret och gud vet vad, trots att det är söndag! :o/ Måste juh ha mat! Så måste gå iväg till affären och handla! :o/
Och så här ser det nyfärgade håret ut också:




Mongo. Syns att jag inte känner mig bekväm med det nya färgade läppglanset va!? :oS


Jaja... jag kom iväg och handlade iaf.
Och det blev tacos till söndagsmiddagen!
Fast middagen fick vänta till senare när Oskar kom hem från jobbet. Roligare att äta tillsammans!
Efter middagen fick han dock fortsätta jobba, hemifrån. Ända tills det var sovdags. Stackars liten.

Jag satt istället och lirade Shadow Complex - där jag under dagen lyckats fastna!
Var något frustrerad och arg!
Till slut gav jag upp och läste lite i min bok, innan det var läggdags.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0