Bunny-ears, why not...

Nu har jag spelat klart storyn i Batman: Arkham Asylum.
Och har kollat mer Heroes.

"Klätt ut mig" för min egen nöjes skull. Med bunny-ears som jag köpt... ;oP



Hahah mmm suttit och spelat och glott serier i min fräna outfit! hahah, nån måste man juh roa... och den nån blev mig själv! *flin*
Oskar fick smakprov via mobilen... Fast lite roligare bunny-bilder än de här. ;o)

Nu är det väl nästan sovdags snart. Imorgon jobb igen!
EN dag kvar. 6½h kvar. Sen är jag ledig. Längtar till klockan 17 imorgon! :o)

Uschh, jag är starving!
Dagens middag bestod av en halv chokladkaka (som fortfarande smakade bara smör - men slank ändå ner i brist på annat), ett glas Cola och mina tillskottspiller. Ja så långt tänkte jag, att jag åtminstone bör äta mina vitaminer och jox om jag nu inte kommer få i mig mat. Minska liiiite på risken att jag ska bli svimmfärdig imorgon hoppas jag. :oS
Nej jag pallade bara helt enkelt inte fixa nå mat idag... och verkligen INGET hemma. Kylskåpet är helt tomt!!
Får äta imorgon... :oS

Men nu, läggdags!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0