Blod och död

Igår på vägen till jobbet läste jag ut denna bok.
"Blod och död" av Jens Ganman.
Detta skall tydligen vara en allegori över ett samhälle som dyrkar våld och underhållning över allt annat.
Jag var förhoppningsfull när det på omslaget står "Sex. Våld. Skräck. Droger. Godis." What's there not to like, tänkte jag. ;oP
Men nej, så bra vare juh inte. Skräck = Prat om skräckfilmer. Inget läskigt som händer i boken, så skräcken uteblev.
Och inte ens bögsex kunde rädda det hela! Även om det var något av det bästa i boken, hehh... ;o)
För Tom Cruise!? Snälla, too much, det hela funkade bara inte för mig...
Nåja jag sågar inte boken helt, den var väl okej och underhållande på sitt sätt. Men kändes lite väl "ungdomlig". Kanske nåt för 14-åringar att läsa?

Nu längtar jag efter något BRA att läsa!
Först tantsnusk och sen ungdomslitteratur... TIPSA MIG OM NÅGOT BRA!!

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0