Allways in duty, selling those shoes...

Fredag morgon. Oskar tar en liten liten sovmorgon från jobbet. Skönt. :o)
När han åker iväg till jobbet sen går jag också upp. Pigg - eller vaken iaf, så onödigt att sova vidare.
Dagen skall för min del bestå av shopping! ;oP
Gör mig iordning...




Orka va seriös... när man kan va ett riktigt mongo.. :oS


Sedan är det dags att dra iväg till stan för en sen lunch med Jenny.

En kille lyckades idag med konststycket att få mig att känna mig trakasserad faktiskt. Jag som inte brukar vara särskilt känslig! Och det var inte ens något särskilt så som han sa - men sättet han sa det på och hur han va. URRKK.. Följde en med blicken, granska en från top till tå när man gick förbi och så riktigt äckligt nästan stönat ut "Åhh sexxxy".. Åter igen, URRKKK...

Sedan shoppade jag iaf gärnet!
Först ensam och sedan när Jenny slutat på jobbet en stund med henne också. Och så käkar jag och Jenny middag på stan också!
Kommer tillbaka till Nacka och Oskar först efter åtta nån gång, kanske halv nio... 
...och då är det såklart mannekängande som gäller! ;oD

Jag hade köpt en ny vinterkappa, ett par jeans (!!!), ett par nya mindre lacktights, en diadem, två par skor, en till lång stickad tröja (en likadan igen, fast svart), spetsstrumpbyxor och så Ecco-strumpor till cutien.

Och så lyckades jag förresten sälja ett par skor utan att ens va på jobbet!! hahha... ;oP
Jag satt på Ecco och väntade på Jenny som just skulle sluta, när en tjej som var och handlade där stod och stirrade på mig. Till slut sa hon att mina skor var så grymt snygga. Och så frågade hon då vart jag köpt dem. Då sa jag faktiskt att jag jobbade på Skopunkten och passade på att påpeka att dessa skor är jävligt bekväma trots att folk är så tveksamma till dem pga att den smala höga klacken! Jag kan juh jobba i dem hela dagar... Hon frågade vad de kostade och så sa hon att hon skulle springa förbi Skopunkten också! Så köpte hon Ecco-skorna och kilade iväg, till Skopunkten! heheh... Men det är sant, dessa skor är verkligen bekvämare än de ser ut att vara, trots 10 cm klack. Och visst gick en hel dags shopping i dem också utmärkt... :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0