80's - Back to the mothership!

Imorgon börjar 80's köra på gamla goda Kolingsborg igen!


Och nu är det bestämt! :o)
Imorgon skall jag ut och dansa!!! :oD
Fiiii vad länge sen det var! Och jag älskar juh att dansa!

Och OMG, fiiiiiiiiiiiii fan vad länge sen det var jag gick ut på nåt sånt här ställe!
Förut hängde juh jag och Jenny på alternativeklubbarna i Stockholm - men sen så flyttade vi till Dalarna och så vidare till Skåne... och när vi kom tillbaka hade vi ingen lust att kliva in i det gamla hamsterhjulet igen.
Men nu ska vi alltså besöka 80's imorgon!
80's känns det någorlunda lugnt att gå på.
Tech Noir, Grottan, Rocks etc inte lika så. Vill inte riktigt förstöra de minnen man har från den eran. För det är överhängande risk att man bara kommer att konstatera: Det är inte som förr!
För det kommer inte att vara som förr. Allting hade redan dalat rejält innan man slutade besöka de ställena, för ett antal år sen nu...

Åhh va kul det ska bli att få svänga loss till bra musik!
Kom och skaka dina lurviga med mig vet jag! ;o)
See u on the dancefloor!

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0