54% avklarat i Arkham Asylum!

Mira-Johanna unlocked new Xbox Live achievements in Batman: Arkham Asylum
Oh Mira unlocked 4 new achievements playing Batman: Arkham Asylum.
New gamerscore 5950!


Vad fint det är va'? Faktiskt väldigt snyggt spel! :o)
Här står jag och blickar ut från Batcave...


Ja, då har jag tagit mig igenom hela (eller bara) 54% av spelet. Men det är bra, då har jag en hel del kvar att avnjuta av detta braviga spel. :oD
Blir så att spelet håller längre när man har längre pauser i det, samt inte spelar hela kvällar utan bara lite då och då. Man får juh dra ut på det roliga! Hahhah... :oP
Och nu får det va färdigspelat för ikväll.

Nu är det istället dags för att titta på lite mer Heroes! :o)
Och sen blir det väl till att nanna kudde...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0