Upp-piffning av mig själv really needed!

Jobb idag igen då.
Öppnade och stängde butiken.
Var något trött kanske när jag skulle upp... Har inte sovit ordentligt på en vecka. Skulle behöva sova ut ordentligt. Men så ska man lyckas med det också... :oS
Dagen gick iaf smidigt och snabbt. Trots vissa problem på jobbet... men inget jag kunde göra något åt så...
På hemvägen tjackade jag en kebabtallrik med hem.
Och snart skall jag väl iväg...

TRÖTT!!


Svarta partierna av håret uppfräschade igår då. Dags för det blonda också!  Mitt hår ser verkligen förjävligt ut...
Och så funderar jag på att klippa håret litegrann också.. men vet itne riktigt om det... :oS

För övrigt: Fy fan va blek jag blivit nu!
Inte solat på en hel evighet... borde gå snart igen! Ska bara finna ork till det, hehh... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0