Tröst?

Då är man äntligen ledig då.
En hel dag, imorgon.
Så skönt, verkligen. Inga planer. Har ingen aning om hur jag ska fördriva tiden. Får nog ta och sova bort dagen.... då är juh det problemet löst liksom... :oS
Sen äre juh jobb igen på tisdag så...

Min kost är så varierad. Jag känner mig så duktig!
Lunch: Subway-baguette med Chicken Teryaki.
Middag: Subway-baguette med Chicken Tikka.
Efterrätt: Plopp & Plopp med saltlakritsfyllning.
Man måste juh ha variation!!! ;o)
Efter 200g choklad låg jag ett bra tag i chokladkoma i soffan sen. Uschh.. Fattar inte varför man/jag gör sådär.. det var inte ens gott!!! :oS
Tröstäta? Hurt myself?
:o/
Tröstshopping då? Spelar ingen roll vad jag handlar, bara jag får köpa nåt! :oS
Igår handlade jag städartiklar!!
Idag hudvårdsartiklar...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0