Träna när man är sjuk?

Varför? Fattar inte det - men av någon anledning slår det fan aldrig fel!
Alltid när jag är sjuk får jag värsta lusten att träna!
Men hur jävla bra vore det egentligen att med feber och rinnande näsa lägga sig ner på golvet och börja köra en lång svettig radda av situps m.m...? :oS
Men det är just en riktig hårdkörar-träning jag känner för!
Helt sjukt!
Ok, om jag hade varit en träningsnarkoman, då hade det väl varit förståeligt. Men nu är jag juh inte det, så varför...!? Vill göra situps, löpträning, what ever... bara det blir en ordentlig work out..
Men jag låter bli, hur stor lusten än är - för jag tror inte det vore så smart!!?
Orkar juh inte med så mycket redan som det är, kroppen är helt slut...
Gissar på svimningsrisk... :oS


>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0