The Jesus and Mary Chain - Head on

Man får sånna agressioner... önskar jag hade en borrmaskin så jag kunde gå upp och borra i dom där jävlarna som stör mig i mitt musiklyssnande med sitt ständiga jävla borrande! Hör juh inte ett skit... Aaarrrghh... hahah...

Ja för jag är så seg så jag bara ligger i soffan och lyssnar på musik...
Det här klippet var ganska kul:



Så bra låt, gammal favorit.
Men den där spelningen kändes inte som nån höjdare!? :oS Ingen energi hos bandet - han ser ut att vilja ta livet av sig ungefär... Ingen energi hos publiken - bortsett några tokstollar... Publiken är fan roligast... Kolla på dem... ;o)
Still, a good song. :o)

Låten på Spotify: Jesus And Mary Chain – Head On

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0