Rostbiff & potatissallad

Handlade lunch då när jag var till affären igår - efter Oskars önskemål blev det Rostbiff och potatissallad.
Känner mig som en mästerkock verkligen! Ja, jag gjorde iaf en sallad till!!! ;oP


Och så handlade jag en jävla massa skräp! :o/
Bullar, lösgodis, chips, cider, Cola...

Behöver jag ens säga det att jag mådde illa sen på kvällen!!? :o/

Annars...
Serier... läsa bok.. kolla film (Public Enemies)...
...och så åkte vi bil en sväng... :oP
Ja, bara cruisade lite... Jag älskar att åka bil! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Paula a.k.a Naturbarnet

det är ett vackert namn...det bara föll sig naturligt att ge henne det namnet >:)



Naturbarnets.blogg.se

2009-11-18 @ 19:17:49
URL: http://naturbarnets.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0