Norra Brunn!

Tvätten nästan klar...
Ska bara hämta upp det. Hoppas att allt är torrt nu!

Ska börja göra mig iordning nu då...
Har dock ingen aning om vad jag ska ta på mig!!? Hur mycket ska jag klä upp mig... Jag VILL juh klä upp mig - men kan juh knappast dyka upp i partystass heller... Hummn... :oS

Ikväll blir det iaf Norra Brunn, stand up comedy, middag.. and some drinks!! ;oP
Inte för mycket att dricka dock - för jag ska orka upp och släppa in städaren och öppna butiken imorgon bitti! :oS
Nåja... morgondagens problem det va...
Al Picher, Dag SØrås och Magnus Betnér... roa mig!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag ska se Betnér nästa lördag, taggar! <3

2009-11-10 @ 16:23:50
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0