NORRA BRUNN!

Ja, i tisdags kväll åkte jag och kolla' på stand up på Norra Brunn - tillsammans med Maria, Liselotte, Beda, Elisabet och Mirey.


Vi var där i god tid, kan man väl säga - dvs hängde på låset strax innan de öppnade.
Lite småpinsamt faktiskt... :oS



Och vi var så klart först in då. Inga andra där.
Vi var de enda gästerna ett tag...
...men vi började med alkoholen iaf.
Rödvin för mig, husets. Drickbar men inte så jättegod direkt.




När alla till slut bestämt sig för dricka tog det åter ett tag att bestämma sig för mat istället!
Ett bra tag... hehh... :oS
Jag gissar på att servitrisen hatade oss....!? :oS



Jag åt iaf Grillad oxfilé med Rotfruktsterrin, Rödvinssky, samt en sallad på Rödlök, Haricoverts, och Pancetta.
Till dessert tog jag Créme Caramel.



"Rolig" skylt inne på toaletten! *flin*
Speciellt med tanke på den mer drogliberala stand up'en sen...



Lite mer folk nu än när vi kom!!

Efter maten och 2 glas rött var det dags att byta över till annan dricka.
Steve, smakade inte ett dugg Passoa men desto mer Tequila... jaja... ;oP




Al Picher.



Dag SØrås.




Och slutligen Magnus Betnér.



Det var roligt.
Men jag kan inte påstå att jag personligen är direkt lättchockerad, som vissa andra är.
Bisexualitet, bögsex, internetporr, fisting, runkning, droger, prostitution, what ever...
...jag är inte känslig!
Men som sagt, det var roligt iaf.

Fast jag måste säga att det där med att heterotjejer hånglar med varandra för att kåta upp sina killar och att det aldrig skulle funka åt motsatt håll... det är juh hur cute som helst med två killar tillsammans!!! Could work on me! Hahah... ;oP

Och det här promotandet för manlig prostitution så att vi tjejer kunde få ligga med ett proffs istället för nån geek som sitter och spelar xbox... hummn, vet inte varför alla tittade på mig plötsligt!? För jag vill juh helst bara violate the gamergeek!!! ;oP


När jag kom hem var klockan kvart i ett redan och jag kände mig påverkad. Lite smått illamående till och med. Tål juh ingenting numera! :oS
Bara försöka sova lite då innan dags att gå upp igen... och öppna butiken. *pust*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0