Mästare på Tortellinigratäng!

Jag kom trots allt upp ur sängen i tid igår morse, trots att jag mådde lite halvtaskigt.
Och joo, jag snoozade ett tag innan jag fick kräla upp och kraffsa ihop mina saker i panik.

Otroligt nog gick arbetsdagen smärtfritt, smidigt till och med - och faktiskt snabbt, tiden bara försvann.
Så var klockan plötsligt fyra!

Och då åkte jag iväg till Nacka. Med min packning, laptop och och mat jag handlat på lunchrasten. Tungt och bra, som vanligt!

Väl hemma hos sweetien, kolla lite när han spelade...
...men sen matlagning.
Blev Tortellinigratäng med ost och bacon. Till sallad och brysselkål.



Och det var supergott, om jag själv får säga det! ;oD

Så vare Poker och spel, titta på, resten av kvällen.


Och detta blev för övrigt mitt 1000:e blogginlägg!! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0