Julig? Jag = Rudolf med röda mulen!?

Efter lite städ och plock idag åkte jag då iväg från Nacka - och till jobbet.


Och av någon oförklarlig anledning så bestämde jag mig för att åka via Fittja. Dumt. Man blir juh lika förfärad varje gång. Sånt jävla slumm. Och man undrar varje gång vart man hamnat - när folk glor på en som en utböling. JA!!! Det är typ hundra människor här och jag är den enda som ser svensk ut, JA jag har säkert hamnat fel... men sluta glo på mig för fan! :oS

Jaja jobb vare, i nästan 4 timmar, wow...
Och sedan iväg och träna. Simma i 45 minuter.
När jag kom hem sen såg jag ut som Rudolf med röda mulen!!
Näsan matchade min tunika - som tydligen var julig (?) fick jag höra... :oS


Men man känner sig juh frisk och fräsch iaf... nåja kanske inte iofs - inte fräsch-snygg men fräsch som i nyduschad, tränad och biten av kyla! Typ.
På hemvägen passade jag på att plocka med mig mat hem också - för här gapar kylskåpet tomt minsann. Fredagkväll = kebaben öppen = jag blev tvungen, kunde inte motstå... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0