Inte mycket Depeche....

Idag har jag klivit upp tidigt och först öppnat butiken, sen jobbat hela dagen och stängt butiken.
Efter jobbet var det pizzadags på Rimini!
Och sedan färd in till stan, Söder.



Jag och Jenny ville höra bra musik!
Så Depeche Mode pianobar med endast Depeche hela kvällen lät juh lockande!!



Vår nya väninna här i baren...? Heheh... 
Jaja, första omgången svepta, dags för nästa.



Lugn kväll med några cider...
Alltid trevligt att komma iväg och göra nåt annat än att bara sitta hemma själv.



Tyvärr varade den bra musiken högst en halvtimme från att vi kom till stället!
Sen skulle de ta paus...
...och började aldrig igen!!? :oS
Istället spelades ehhm 60-talsmusik i baren!? WTF!!?


Hemma strax efter midnatt redan!
Och ja, då menar jag hemma hos mig själv. Kände att jag likväl kunde åka hem istället för att slagga på Jennys soffa...

Nu är jag ännu mer sugen på att gå ut nån kväll och DANSA på nåt ställe med BRA MUSIK!
I have to! Nån kväll här...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0