I lördags sjönk jag ner till Dansbandskampen!

Jaa... jag hade visst glömt att tömma kameran i helgen, så kan det gå med feber... :oS Skulle aldrig hända annars, heheh... :o)

Så här "snygg" var jag i lördags när jag jobbade med feber och allt... Orkade INTE göra mig iordning direkt va. Kom knappt ur säng på morgonen, så var bara att dra på sig de nya jeansen (för första gången) och en tröja, och så ett par sköna skor! Borsta håret, sminka sig - nää skulle inte tro det. Orka.


Efter jobbet på lördagen träffade jag Jenny på stan. Hon flyttade hit i lördags. Så nu bor hon väl typ 200m (?) ifrån mig då - bara ovanför backen.
Vi gick iaf och käkade på Rimini! Men jag var inte sugen på pizza (ja herregud vad feber kan göra med en!!!) och beställde en lasagne istället - som jag satt och petade i sedan. Åt inte ens hälften.. :oS


Efter middagen gick vi hem till Jenny, till hennes nya knarkarkvart. ;o) Ja det såg nästan ut som det, än så länge iaf.
Och så kollade vi på Dansbandskampen!
Mmm herregud.... :oS
Inte ens min kära Magnus Carlsson kan rädda det där programmet!

Kvällen/natten avslutades med ett trevligt gräl via xbox.
Somnade arg som ett bi, med feberfrossa.
Några timmars sömn - vaknade juh femton tusen gånger ungefär och var tvungen att missbruka mer nässpray - och sedan bara upp och jobba igen!
Uschh, tvii, blää...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0