Häng i knarkarkvarten! ;o)

Mötte Jenny på stan (i Södertälje) när hon kom hem från jobbet. Möttes vid affären, då jag behövde panta lite flaskor... :oS

Sen gick vi hem till Jenny och käkade lite. Avancerad mat - bacon, nudlar och minivårrullar.
Jag höll på att kräkas nästan. :o/
Mmm jag har tappat matlusten nu igen, helt!!!
Var samma imorse när jag tvingade i mig två mackor, kväljningar... Så jävla äckligt att äta när man inte alls känner för det. :o( Men man måste juh tvigna sig... Uschh...

Efter maten åkte godsakerna fram. Choklad och chips med dipp. Och nej, vi åt inte upp allt. Chocking! Jag åt av det mest för att tvinga mig själv bete mig normalt... men inget av det smakade gott ens... Så ja, det blev en massa över... :oS Fast jag lämnade kvar det hos Jenny då, förutom lite choklad som jag fick lov att ta med mig... för hon ville inte ha allt skräp själv.



"Knarkarkvarten" (som det nästan ser ut som) ser för övrigt ut såhär! ;o)
Ja lite stökigt med saker överallt... men det blir säkert fint sen!

Nu är jag hemma igen.
Jenny ska jobba imorgon så...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0