Måla och piffa upp gammalt...

Igår natt gick det då ej att uppdatera bloggen. Systemunderhåll 00-06. Kul att de meddelar sånt innan. :o/

Tisdag.

Började dagen med att åka ut till Moraberg med Jenny och kika i affärer.
Handlade på ÖB och Rusta... heheh...
småprylar som "behövdes" till hemmet, tvättmedel och sånt kul...
Sen fick det bli lunch på McDonalds.
För jag hade självklart inte ätit nåt innan och vart hungrig.
Men omväxling iaf - QP.



Sen hem till Jenny. Tog med mina påsar jag handlat...



Jenny fortsatte med spackling av hallen.
Jag målade ett till lager på nyckelskåpet jag målat i måndags...




Jenny hade fått trista elljusstakar.
De skulle piffas upp!
Hade chockrosa målarfärg - som blivit över efter målningen av min fondvägg i köket. ;oP




Nu över till tapeterna igen... Jag fick en proffsig kniv att skära med... hahah...



Jenny finslipar (skär) kanter i tepeterna... Måste fixa fint så det går att måla över sen..



Jag skar också lite, med den proffsiga tapetkniven... hahah...
Akta, jag är farlig med en kniv i handen... ;oP



Sen blev det dags för mig att dra hemåt... packa ihop mina saker.
För att sedan bli upp-plockad av Daniel.
Vi åkte till Sydpoolen och simmade!
Och gissa vad jag gjorde!?!!?
Joo självklart badade vi i bubbelpoolen jag häromdagen sa att jag skulle undvika, efter att ha sett klippet med al-Fadji "det är varmare water här".. blehhh...
Och så badade vi i äventyrsbadet, i vågorna.
Och åkte vattenruschkanor...
Och jag råkade flasha några andra stackars badgäster några gånger... jävla bikinihelvete... :oS Men det var bara killar som råkade vara i närheten just de gångerna... och de grät säkert inte över saken... :oS
Ja joo, simmade lite gjorde vi också. Var inte bara barnungar, hahhah...
Fast bara 500m motionssim blev det för mig igår då. Men jaja, skön comeback... har juh inte varit och simmat nåt nu när jag varit sjuk och allt sånt...
Efter simningen fick jag skjuts hem igen av snälla Daniel...


Och så tillbaka hem till Jenny.
Hon skulle bjuda mig på middag.
Blev thaikycklinggryta. :o)
Och det var smarrigt. :o)



Jenny och jag köpte likadana oljekoppar när vi var och handlade.
Så testade Jennys... ljuset där smälter till en olja... :o)



Ett till lager på de numera rosa elljusstakarna.
Och så över till att måla en byrå, brunt.




Sen var klockan mycket... och dags för mig att dra hemåt.


Men icke att jag skulle gå och lägga mig i tid för det, även om jag var trött. Nog fan så satt jag uppe halva natten iaf. *suck*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0