ÄNTLIGEN!!!

Idag har jag då äntligen kommit till skott! ;oD
Följde med Tessi och tränade!

Har tänkt och velat börja med styrketräning m.m. också ett bra tag nu.
Skönt att simma men ännu skönare med variation! :o)
Dessutom vill jag ha lite mer muskler också och bli riktigt fit och het, hahha... we'll see... ;oP

Och Tessi visade runt mig på gymmet. Hur en massa av maskinerna funkade och så.
Det var skönt med en privat guidning!!!
För jag har ingen koll på träning... :oS


Ingen hårdkörare idag direkt men kommer nog ändå ha träningsvärk imorgon. :oS

Imorgon ska jag dessutom träna igen är det tänkt. Vet inte vad men något.
Lika bra att träna också när jag ändå ska ner dit..
Jag måste nämligen tillbaka och ordna med träningskortet imorgon.

Är problem med att utöka mitt träningskort från bara simning till ALLT. heheh... Får se imorgon om allt ordnat sig med det. Hoppas. :o)

Det var skönt iaf på gymmet idag, för det var så lugnt - nästan folktomt! :o)
Och så hade jag privat guide. :o)


Åå joo - måste säga också, är så glad för det:
Igår när jag var och simmade så vägde jag mig i omklädningsrummet. Och jag har ÄNTLIGEN passerat delmålet i vikt. Yey. Med hela 0,1 kg hahah... men ändå!
Så nu när jag börjar träna också så ska jag nog snart vara nere vid min idealvikt!!! ;oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0