"you look like a chick who's into weed"

Jag är kvar i Nacka. Hänger hos Oskar medans han är på jobbet.
Idag är det städdags! Får se hur mycket jag orkar - och hinner, innan han kommer hem... :o)
Ska väl kanske försöka orka en sväng till affären också och handla mat. Men det lockar inte att klä på sig och ge sig ut i kylan, inte det minsta. :o/ Så, we'll see about that!
Så desperate housewife är jag nog inte, eller...


Fick höra något ehhm intressant... :oS
"you look like a chick who's into weed"
Ehhm okey... Vet inte om jag skulle ta det som en komplimang eller en förolämpning!!? :oS
Min tanke: Ser jag ut som en pundare då eller!!? Tack tack...
Inte för att jag tror att han menade det riktigt så men ehhm ja... hur ser man ut om man är into weed?? Som mig?? Ehhm... :oS
Det är väl ändå inget man kan se på folk, eller? Kanske ibland kan man gissa men tjaa nej... eller? Jag vet i så fall inte... :oS
Jaja, han menade säkert det som något positivt med tanke på att han trots allt är från Holland och ja... ni vet...
Tjaa, blev iaf erbjuden en tour i Amsterdam om jag skulle åka dit nån gång. Vilket jag iofs vill göra (åka till Amsterdam) men ja det hör inte hit...
Jag tycker inte jag ser ut som nån som är into weed (hur man nu än ska se ut, I don't know), gör jag?? Enligt vilka kriterier i så fall? Jag mest bara undrar?? :o)


Nää, nu ska jag fortsätta städa....

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0