Dollhouse!

Eftersom jag nu är ikapp på mina serier som jag tittar på och måste nu vänta en hel vecka emellan avsnitten (that sucks!!!) så började jag häromdagen titta på en ny serie jag blivit tipsad om - Dollhouse av Joss Whedon.
Ahhja jag gillade juh Buffy the vampireslayer, så varför inte ge det här en chans iaf...
Efter första avsnittet kände jag att han som tipsade mig inte kunde känna mig alls... :oS
Nu har jag sett 2 avsnitt och känner fortfarande att serien är rätt dålig egentligen - men jag kommer nog att kolla hela säsongen eftersom jag ändå har den nu. :oS
Och förmodligen lär jag väl fastna... 
Undrar om serien blir bättre efterhand, eller äre såhär bara...?


Men de där dockorna är väl en drömm för alla män!?
En foglig tjej programmerad att vara precis så som de vill ha det, utan några som helst fel... :oS
Hey on the other hand... skicka en till mig! hahah.... ;oP
Fast borde det inte bli tråkigt i längden.... så nej tack iaf.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag tycker att dollhouse är bra :)

2009-11-18 @ 14:51:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Paula a.k.a Naturbarnet

Heter du Mira?

Ovanligt namn i så fall, min dotter heter det :)

2009-11-18 @ 15:05:46
URL: http://naturbarnets.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: jag tyckte om serien redan från första början.. men däremot tycker jag inte om 2:a säsongen

2009-11-18 @ 15:49:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0