Det var PMS, uhhja!!

PMS is a bitch!
I'm not! ;o)

Mmm nu fick jag det bekräftat inatt. Det som jag redan visste. Den här gången hade jag faktiskt koll på det. Det var PMS som spökat och lekt med mig senaste dagarna. Som gjort att mina hormoner galopperat vilt upp och ner och jag haft världens humörsvängningar. Alla känslor, tycken och tänk har förstärkts ungefär tusen gånger och ställt till det. :oS

Och nu vill jag fortfarande bara gosa. Vill ha närhet. Vill ligga i en varm famn, bli omhållen och mysa. Få tycka lite synd om mig själv och bli "tröstad" med kramar, pussar och mys.
Inte gå till jobbet.
Damn it...
Ahhja, 6½h... seeeen ledig! Imorgon ska jag sova!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0