Är man envis får man huvudvärk...

Jag hatar det här huset ibland. hahah..
(Huset Oskar bor i)
De började såklart borra imorse igen... när jag var trött och ville sova...
...så jag var envis och skulle fan ta mig minsann sova iaf! Så jag låg och envisades och försökte sova med täcket och kudden tryckta mot öronen... och är det inte ganska givet att när jag till slut gav upp och gick upp (rätt sent) hade huvudvärk!!? :oS
BLÄ!!!
Har ingen ork att göra något. Verkligen ingenting. Men jag måste! Måste städa lite, vara duktig ehhm husfru... mja joo just det. Men jag känner mig så dålig bara om jag inte diskar och städar lite.
Fast orka åka hem idag!? Nee fyy... orka... men kan juh inte va jobbig heller och bara stanna och vara ivägen... :oS
Hummn... :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0