A-ha - Crying in the rain

Helvetes-helgen är över! Tack och lov.
Säger bara: Jävla skithelg alltså!!!
Bara skit, skit, skit...
And fever is a bitch - och behöva jobba då också. Very nice... :o(
Fick feber i fredags kväll på jobbet redan men försökte förtränga faktum då. Men sedan så blev juh allt bara värre och värre.. och fy vad kul det har varit att jobba i helgen med feber, knaprandes på värktabletter, feberfrossa till och från, knarkandes nässpray som gjort mig helt mosig i huvudet... oh funny stuff.
Och så ingen som tagit hand om en och tyckt synd om mig! :o(
Och regn regn regn - what else...
Life SO sucks... and then u die...? :oS


Nu är jag iaf LEDIG. Sova ut imorgon då? Mmm like if - lär kunna sova ungefär lika mycket som inatt, typ inget. Vaknar bara hela tiden, om inte för att behöva knarka lite mer nässpray så för att jag ehhm bara vaknar!! Kan inte sova! :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Haah jo, skulle vara finfin underhållning på en kall och grå måndagsmorgon. :)



Jag längtar. Det ska bli riktigt kul att se honom live faktiskt :D

2009-11-15 @ 22:45:25
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0