Vi hatar varann, jag och min kropp.

NEJ, jag kunde så klart inte sova ut ordenligt idag...
Och jag gick inte och la mig så tidigt igår som jag hade tänkt å försöka... men tidigt ändå, runt halv ett, ett nån gång!! Det är tidigt för mig!!! Rätt duktigt ändå va...
Hade satt klockan på 9 imorse för att se OM jag skulle orka med tvättstugan innan jobbet.
Mmm jag var typ redan vaken innan klockan ringde!
Hade legat ett bra tag och FÖRSÖKT att fortsätta sova. Men vaknat för att jag trodde klockan var typ tolv eller nåt och jag försovit mig till jobbet.... Visste att det inte kunde va så dock eftersom jag satt tre olika larm att ringa innan det, vid olika tider... men ja kroppen är störd och tror saker...

Så ja, nu tvättar jag iaf då. Är juh bra att få det gjort!

Funderar på om jag skulle ta och träna med nu.
Välbehövt vore det! Verkligen.
Men har så ont i magen. Känner mig övermätt och sprickfärdig och fattar inte riktigt varför ens.... Skummt...  Jättesvullen och fet är jag bara idag... Uschh... 
Jag och min kropp är inte vänner... we hate each other...  och nu vill kroppen bara jävlas med mig. Hata!

Snart dags för jobb också... tolv... till stängning. *djup suck*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0