Vansinnes-outfit

Jag har inte använt stuprörsjeans sen jag var 17-18 år typ, eller ehhm kanske aldrig...? :oS
Jag fick iaf ett par jeans av Sanna för 2 veckor sen typ. Slimfit.
Fick för mig att dra på mig dem imorse. Jag hade inte slagit i huvudet, vilket man skulle kunnat tro! Vet inte riktigt vad jag tänkte dära... :oS
Känns inte så troligt att det blir en upprepning av detta vansinne. :oS
Kände mig helt mongo. JAG kan inte ha byxor! Jag kan inte ha jeans. Jag kan definitivt inte ha tighta jeans!! Passar inte...
Irriterande att det är så snyggt på andra. :o/
Kanske om -10 kg... eller kanske inte.

Note to myself: Tvätta håret för fan!! hahah...
.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0