Vaniljyoghurt med chokladbitar!

Dagens frukost. 
Jag brukar inte äta frukost i vanliga fall men kunde inte motstå att köpa den här yoghurten igår när jag var i affären och fick syn på den!
Det är Skånemejerier som masserat geniknölarna och kommit fram till att vaniljyoghurt med chokladbitar borde säljas i 1 litersförpackningar... jajamensan,,,, CHOKLAD till frukost, visst låter det yammiiii.... :oP
Ja nej, det var faktiskt ingen hit det! :oS
Alltså yoghurten var helt okej i sig - men passade inte riktigt som frukost kanske. Det smakade mer som efterrätt - så man kan juh hitta på nåt skojigt med det och fixa nå tjusig efterrätt nån gång istället. För till frukost kändes det alltför mäktigt!
Men klart det gick ner! Varenda chunky chokladbit.... ;oP

Hahah ser ut som jag druckit upp det med sugrör med!? Men det är juh bara min svarta sked... nya fina skedar som jag köpt för nån vecka sen. :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0