Red Faction: Guerilla

Ja det är inte bara Vegas jag spelat dag.
Det blev lite mer av det nya spelet också som vi lirade igår - Red Faction: Guerilla.

Först (igår) var man - ehhm jag iaf - helt vilse.
Men idag så gick det betydligt bättre!
Och med bättre menar jag inte på nåt sätt att det gick BRA för mig. Men jag har börjat hajja grejen med spelet liksom, hahah... Typ hur man byter vapen, vad man ska göra, hur man använder gadgets å så... och hitta! Jag är juh alltid vilse i pannkakan.. Och joo faktiskt, har lyckats döda folk också!

Glömt ta kort när vi spelat detta spel... men tog iaf en bild på sista rundan, en av de sämsta visserligen men jajja...





Ja som ni ser, skitomgång det där... :o/

Dessutom åt jag samtidigt...
(För joo jag kom ut en sväng på dagen och handlade å så, wow!!)
Dagens middag bestod av Honungsmelon med persikoyoghurt!
Smarry-smarry-smarrigt....

Jag var tveksam, mycket tveksam, till Red Faction först. Men det var faktiskt väldigt kul! Trevligt med omväxling också! Faktiskt!
Så Jolly får väl förlåtas då som lockade bort från Vegas igår...
Hur mycket jag än älskar Vegas så är det nog dags att börja spela annat med!
Och får nog ta och börja köpa mer spel.
Kan det kanske vara en bra idée att sluta ruinera mig på skor och kanske lägga en slant på spel istället!!? Hummn... Den idén tål att utvärderas vidare va...  Eller!?:oS

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0