Blir så jävla bortskämd!

Jag har ätit ännu mer saker jag inte ätit förut!!
Vet inte vad som hänt med mig!? Men jag är inte alls så känslig för olika mat längre.
Wierd... jag som är så jävla kräsen juh... !?

I lördags blev jag bjuden på potatissallad och rostbiff - jag äter inte rostbiff! Eller ja NU gör jag juh det tydligen... :oS

Och i söndags åt jag nån parmaskinka eller nåt sånt.. som jag vägrat tidigare...
Och så mer matpaj, Västerbottenostpaj. Me like pie! Ehhm ja just det.. vet inte riktigt vart världen är på väg... eller jag då iaf. :oS


Och jag blir bortskämd med god mat!
Alldeles för bortskämd!
Alltså ärligt - killar ska juh inte kunna laga mat!? Men vaffan like if! HAN KAN IAF!!
Och det är jättebra, för jag får värsta goda maten... :oD
...men snacka om att man får dåligt självförtroende i köket, vilket jag verkligen inte behöver mer av, igen... :oS
Och snacka om prestationsångest bara.... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0