GRAW 2

Jag hade egentligen tänkt att tillägna dagen för spelande. Hela dagen!
Är juh hemma. Är ledig. Har inget för mig och orkar inte heller hitta på nåt. Vill bara vara och spela, tycker juh om att spela... :oP
Men min rygg säger ifrån, så just nu är det en liten paus från spelandet.
Ryggen orkar inte. Eftersom jag har en sån liten mini-TV och så dålig syn, samt inga glasögon eller linser, så måste jag sitta på en sittpuff framför TV:n... Dvs inget ryggstöd what so ever... och jag är människan med världens sämsta hållning också så... Ja nej, ryggen pallar helt enkelt inte med. :o(
Skulle verkligen behöva lite ryggknådning men är inte alltför förtjust i tanken på en främling som tar på en... och dessutom behöva betala för det! *rysning*

Idag har det iaf spelats co-op på GRAW 2.
(Ghost Recon Advanced Warfighter 2)


Jag är så pass noobig att man måste påpeka för mig att flytta på mig efter att jag har kört demolish... hahah... Annars kan jag juh säga att jag hade stått kvar och blivit uppsprängd! Orka tänka själv liksom... ;oP


Banan avklarad!! YEY! Achievement unlocked! :oD



Mmm ja ni ser juh hur duktig jag är om vi jämför kills... :oS
But hey, at least I got to kill some... and I survived! Kunde juh bara ha gått å dött....

Efter att ha slutat spela co-op fortsatte jag med campaign istället på egen hand...
...så det är väl vad jag uträttat hittills idag, sprungit runt i Chihuahua desert och skjutit....  ja i spelet så klart. Tyvärr.

Nu känns det som ryggen fått vila enough. Så back to the box.... ;oP
Kanske dax för R6V2 igen... hummn... får se...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Daniel "Psycodad"

De va länge sen man spela de. Säg till om du vill lire nån dag. E på.

2009-06-30 @ 16:47:24
Postat av: Oh Mira

Heheh okej... :o)

Fast då måste jag varna och säga att jag inte spelat det där spelet nästan nånting alls och är skitdålig!!! hahah...

Men tjaa nån dag KANSKE man vill ha lite paus från Vegas... ehhm kanske.. ;o)

2009-06-30 @ 18:20:30
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0