Ångest!

Igår var jag kalas på kalas i Tullinge.
Fick åka direkt från jobbet.
Tog mina nya pumps jag köpte på Bianco i veckan... och efter promenaden från tåget upp till M & S har jag världens roligaste skavsår på hälen! :o(
På tåget vare nå kille som raggade... och - hör och häpna - jag rådissade inte bara honom utan jag var faktiskt trevlig och snackade med honom hela vägen från Södertälje till Tullinge! Imponerande va!? Inte för att jag var intresserad utan för att jag var på det humöret bara.. Så nej inget nummerbyte eller så direkt va...

Ja iaf.  Jag hade tänkt att ta det lugnt och drack Cola bara. Men som vanligt med släkten dras man med i hetsen att dricka. :o/ Och det blev en del ja. :o/
Har i vanlig ordning lite minnesluckor och megaångest med så klart. Förlåt att jag var sådär mongo, igen!!! Håll mig borta från alkohol i fortsättningen så slipper ni att jag blir så där... :oS
Men ja jag hade kul igår iaf. Mindre kul idag.

Bakis + jobb = Inte kul men det går juh...
(Man står juh där och gör sitt bästa ändå, ler och låtsas som inget. Är äckligt trevlig mot kunderna.)
Urinvägsinfektion + alkohol = Don't do it!
Fick gå tidigare från jobbet idag. För visst förvärrades tillståndet av alkoholen. Tänkte man juh så klart inte på igår - har juh inte kännt nånting av det på flera dagar nu... Men ja... :o/
Och ja det var urinvägsinfektion jag har! Hade fått ett brev på posten igår, läste den på fyllan när jag kom hem på natten.
"Hej! Sökte dig per telefon, gick ej att komma fram. Hoppas du mår bättre! Den antibiotika som du fick ska fungera, mot den urinvägsinfektion som odlingen visade att du har/hade. Hör av dig om du inte blir bättre! Vänliga Hälsningar..."

Bilder från gårdagens bravader: 

(Klicka för att förstora!)



Barnkalas...?



Vi ockuperade balkongen...

 

Smygfota sig själv inne på toan...



Sanna fick en dubbeldildo... eller nej kanske inte var det...



Guitar Hero lirades det också en stund...



Mmm ok, jag bjuder på det. Vassågo hemska fyllebilder! *rysningar*



OMG! LOL! Why why why...!? Men som sagt, jag bjuder på dessa hemska...



Looking lika a slutface, mmhhmmm....



Å herregud, what the fuck!? LOL LOL LOL!!!



Och redigt trött var man när man kom hem - sent! :o(

Det gick visst vilt till..
Och många bilder blev det...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0