Tömning

Är i Nacka än, igen.
Men ska nog åka hem snart idag.
Vill inte va för jobbig och stanna i en evighet här heller och bara tränga mig på... även om det är mysigt.. ja inte mysigt att tränga sig på alltså, utan ja....orka, hajja bara...

Känner mig tom och "överfylld" på samma gång. Det är så mycket bara att man inte orkar med - och vill helst bara stänga ner och inte bry mig om nåt alls.
Känner att det nog vore skönt att krypa ner under en sten och bara va ett tag. Leka död. Sova. Önskar jag kunde sova! Men för att kunna sova så behöver jag sovsällskap, så....
Känner inte riktigt att jag har nån att prata med längre och tömma lite...
Ingen som man känner att man kan säga allt till... eller nåt ens, blir bara fel...
:oS

Arg också.
Mitt liv och mina val får man kritisera och klanka ner på hejdlöst men råkar jag i min tur bara ifrågasätta nåt så äre fel... Då äre åter mig det är fel på bara, klanka ner på mig lite till...
*suck*

Aahhh jag orkar verkligen inte, känns som det börjar krypa i mig... 
...och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Overload snart... måste göra nåt. Helst inte nåt dumt, som det lätt blir... :oS
Men måste få ur mig lite frustration på nåt sätt...  :oS
Stilla krypet i mig... 
Åka hem nu redan på morgonen? Gå ut å promenera lite, motion kanske hjälper!? :oS
Sola kanske, var juh över en vecka sen jag besökte solariet - och det är juh avslappnande som fan, dock för mycket tid att tänka där.... :oS
Promenera då kanske...  och ja jag vet inte vad... Spela kanske!! Då har man inte tid för så mycke tänk!

Ja märks kanske att jag tömmer lite till bloggen... man dumpar lite vart man än har chansen...
Även om det blir mest kryptiskt... För visst nån kanske tror sig veta vad det handlar om... men då har den nån antagligen fel... För det är så MYCKET - och olika saker som hänt, olika känslor man känner och olika människor...

Nu ska jag nog ta mitt pick å pack och dra hemåt då... I guess. Annars lär jag väl bara bli kvar, för i nåns armar äre juh iaf mysigt.... :oS

Senaste dagars uppdatering kommer ikväll kanske...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag finns, bara så du vet....

2009-05-05 @ 11:03:28
Postat av: Siss

Haaaallååååå. Are you ok?! starting to get worried. Du kan alltid höra av dig till mig!!!

2009-05-05 @ 21:10:42
Postat av: Oh Mira

Hehh jag mår bra nu... Hade bara emo-attack häromdagen... Nu är allt finemang, typ, för tillfället iaf. :oD

Puss å kram på er...

2009-05-06 @ 22:06:40
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Känns skönt att det är bättre. Du ska inte vara nere tjejen! Puss påre!

2009-05-07 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0