USCHH...

Fick inte ut min mobil idag fast den kommit till postutlämningen. Bruden som jobbar där är alltid precis lika serviceminded och hjälpsam. Not. :o/
Får väl se om avin kommer imorgon då, får jag väl hämta den då istället då.

Kännt mig jättefin och fräsch idag. Not.
Fick inte lov för Jenny att duscha innan jag skulle möta henne... så det var bara lov att dra på sig kläder och göra det bästa av situationen. Lite torrshampoo och sen solbrillor på. :oS
Jag förstår mig verkligen inte på killar längre. Hur kan de vissla och ropa saker efter en när man känner sig som ofräschast? (Besides, I'm not your Sweetie...) What's wrong with them!?!



Jenny följde efter matshoppingen hem till mig och vi lagade tacos.
Medans vi lagade mat och åt passade jag på att uppdatera Jenny med Eurovisionbidragen. Det är så jäkla skönt med laptop! Love it! Och så skönt med trådlöst internet - tur att en snäll pöjk hjälpte mig med det. :oD
Jag blev iaf övermätt av tacosen - och mår fortfarande illa! :o/



Vi hade lite dötid att slå efter maten, innan showen skulle börja. Och var så mätta - så vi bestämde oss för att ta en promenad. Blev 40 minuter prommis och jobbsnack.

Till Eurovision sen blev det mer att proppa i sig... WHY!!? :oS
Kex med Brieost och vindruvor...



Jag mår skitilla... Vill spy... 
Jag åt fan inte ens så mycket kex... och över hälften av vindruvorna är juh kvar! Så alltså vaffan.... :o/

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0