Tisdag

Idag åkte jag hem från Nacka igen då.
Den här gången lyckades jag komma ihåg att ta med mig mitt kära spel hem! Duktigt av mig, hahah... 
Och så kom jag tom ihåg att ta med mig en dammsugarpåse med!! Jag för OB var juh så snäll att han köpte det åt mig! Ja jag gnällde juh om att jag inte visste vad jag skulle köpa för nåt.... ;oP
Nu har jag så jag kan byta påse och dammsuga dårå... fan också... heheh...

Jag var rätt lack och less på folk tidigare idag.
Men har ventilerat lite nu. Även om ännu fler hunnit uttrycka sina åsikter nu om en viss sak... Men ärligt, jag orkar inte bry mig! Fick höra några "rätta" ord också som hjälpte mig att lugna mig lite - från den person som faktiskt räknas i den här frågan.
Så - jag gör vad jag vill, träffar vem jag vill...
Ingen som vet ändå hur det är.... förutom jag, eller vi...
Och resten av "problemen" får försvinna just nu, förhoppnngsvis för evigt...
...för jag orkar inte bry mig, så det så.
Jag vill bara va nu... känna mig lite lättad och glad... ja, bara va.... let me. :o)

Varit och shoppat på kvällen. Köpte shorts! Korta! Ja, vi får se om jag vågar använda dem eller ej.... :oS
Sen var vi, jag och J, till Moraberg också. Jag handlade lite saker där med... typ rengöringsmedel å så... ehh ja jag har blivit skitkonstig... och godis! Hummn... kunde inte låta bli!
Finsk godis!
TUPLA!!! Yammiiii.... :oP

Nu senare delen av kvällen, spelat! :oP

Nu sovdags, egentligen för ett bra tag sen.. men jajja... tomorrow work.

Gonatt.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0